1. Hogyan lehetek a dōTERRA partnerközösségének tagja?
Regisztrációval lehetsz a dōTERRA közösségének tagja. Ehhez a dōTERRA több regisztrációs csomagot állított össze, annak megfelelően, hogy milyen igényeid lehetnek. Minden csomag több esszenciális olajat és egyéb kiegészítő terméket is tartalmaz.
Az alábbi regisztrációs csomagok közül választhatsz:
2. Mennyibe kerül a csatlakozás?
A csatlakozáshoz többféle csomagot állított össze a dōTERRA. Ezek közül választhatod azt, ami a legjobban megfelel az igényeidnek. A csomagok különböző árakon vehetők meg. Tartalmaznak termékeket és dokumentációkat. A legkisebb csomag ára kb. 146 €, aminek tartalma 10 db 5 ml-es esszenciális olaj, valamint dokumentáció.
A csomagokban lévő termékek értéke, minden esetben nagyobb, mint a csomag ára és még további ajándék is jár hozzá.
Létezik egy olyan belépési lehetőség is, ahol nem kell csomagot venni csak a csatlakozási díjat kell befizetni, valamint egy darab(!) olajat kell vásárolni. Ezzel a belépési lehetőséggel látszólag nyersz, de a belépési díj, ami 25 €, kidobott pénz, mert azért semmilyen terméket nem kapsz.
3. Mit kapok cserébe csatlakozáskor befizetett összegért?
Olajokat, egyéb olajalapú termékeket, és egyéb eszközt kapsz a csatlakozáskor befizetett összegért.
Mindez attól függ, hogy melyik csomagot választottad.
4. Milyen jogokat kapok csatlakozáskor?
Regisztráció után a termékeket nagykereskedelmi áron tudod megvásárolni. Ez azt jelenti, hogy azonnal 25 %-al olcsóbban tudsz vásárolni a webáruházunk termékeiből.
5. Mi az LRP hűségprogram?
Az LRP hűségprogram egy olyan lehetőség, amivel plusz ajándékokhoz juthatsz és levásárolható termékpontokat gyűjthetsz össze.
Amennyiben bejelentkeztél a hűségprogram alá, akkor lehetőséged van arra, hogy termékpontokat gyűjts a vásárlásaid során. Ennek mennyisége a vásárlás bizonyos százaléka lesz. A százalékérték 10 %-ról indul és 1 év elteltével eléri a 30 %-ot. Tehát majdnem az egy harmadát visszakaphatod a vásárolt termékeknek.
Ezzel együtt lehetőséged lesz arra, hogy bizonyos feltételek teljesülése mellett a hónap olaját, - ami mindig más és más, - ajándékba megkapd.
6. Van-e időszakos megújítási kötelezettség?
Igen, van megújítási költség. Ez évente kerül kiszámlázásra, az aktuális rendeléssel együtt. Ennek ára 25 €. Azonban a dōTERRA a megújítási díj kiszámlázásával egyidőben egy ajándék olajat helyez a csomagba, aminek ára magasabb, mint a megújítás díja.
7. Milyen kedvezményeket kapok a csatlakozásomért cserébe?
Az alábbi kedvezményeket kaphatod, amikor csatlakozol a dōTERRA céghez:
8. Miért nem lehet üzletben ( pl. DM ) vásárolni?
Azért nem lehet üzletben vásárolni, mert ahhoz, hogy hatékonyan és biztonságosan használhassad a termékeket egy wellness tanácsadó segítségére van szükséged. Ő az, aki elmagyarázza, hogy melyik olajat, hogyan és mire használhatod. Esetenként tanácsot tud adni arra is, hogy melyik olajat használhatod a meglévő kihívásaid kezelésére. Ugyanúgy, ahogy egy bonyolultabb gép kezeléséhez is először olyan segítségét kérsz, aki már rutinnal használni tudja azt.
9. Hogyan kapom meg a megvásárolt termékeket?
A megvásárolt termékeket a DPD futárszolgálat szállítja házhoz. A kiszállítás díja 7 euró + ÁFA, amiből a nettó 7 eurót hűségpontok formájában jóváírja Neked a dōTERRA. Én még soha nem hallottam, hogy szállítási díjat jóváírt volna egy kereskedő vásárlás esetén! Gondolom ezzel Te is így vagy.
10. Van-e havi kötelező vásárlási limit?
Nincs kötelező havi vásárlás, ha nem akarsz hűségpontokat gyűjteni, vagy egyéb visszatérítést szerezni.
Ha az LRP visszatérítésben már 10 %-nál magasabb százalékon vagy, akkor legalább havi 1 PV-s vásárlást érdemes elkészíteni, ahhoz, hogy ne vesszenek el a már összegyűjtött pontjaid és ne essen vissza a visszatérítés százalékod.
Ha lealább havi 50 PV értékben vásárolsz, akkor az LRP visszatérítésed %-a tovább növekedhet.
Ezekről részletesen azzal az emberrel érdemes beszélned, aki meghívott ebbe a vállalkozásba.
11. Mi az a PV?
A PV (Personal Volume) egy nemzetközi elszámoló egység. Erre azért van szükség, mert a dōTERRA vállalat sok országban jelen van, és az elszámolásokhoz szükség van egy egységes mértékre. A dōTERRA-val kapcsolatban álló országok száma egyre csak növekszik, a legeltérőbb környezetből és ezért még inkább látszik a PV szükségessége.
12. Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeimet es mennyibe kerül a szállítás?
A megrendelt termékeket általában pár napon belül megkapod. A maximum 1 hét, bár én még 3 napnál többet nem vártam a csomagomra.
A szállítás díja 7 € + ÁFA, amiből a nettó 7 €-t hűségpont formájában visszatéríti a dōTERRA.
13. Milyen típusú termékeket tudok beszerezni az áruházban?
14. Milyen betegségekre ajánlanak gyógyszereket?
Az esszenciális olajok NEM gyógyszerek. Ezek a termékek a prevencióban tudnak nagymértékben segíteni. Nem gyógyítanak, hanem megerősítik a szervezetet, az immunrendszert és a szervezet megerősített immunrendszere révén segítenek visszaállítani az egészséges állapotot.
15. Valóban csak természetes anyagokat tartalmaznak az esszenciális olajok?
Igen, valóban csak természetes anyagokból állnak az esszenciális olajok. A dōTERRA cég termékei nem tartalmaznak mesterséges és vegyi, szintetikus anyagokat.
Kizárólag olyan anyagokkal dolgoznak, amelyeket a természet bocsát a rendelkezésünkre, amiket a csodálatos virágok, a hatalmas fák, a pillekönnyű levelek és a rendkívül erős gyökerek tartalmaznak és adnak át nekünk.
Fogadjuk szeretettel és használjuk hatékonyan ezeket az ajándékokat.
16. Milyen módszerekkel állítják elő az esszenciákat?
Két módszert használnak az olajok kinyeréséhez a növényekből. Attól függően, milyen növényről beszélünk, ez lehet hidegen sajtolás, vagy gőzdesztilláció.
17. Valóban lesz egy saját webáruházam?
Igen! Ebben az áruházban tudod megvásárolni a szükségesnek ítélt olajokat, illetve minden egyéb terméket.
18. Mennyibe kerül az áruház létrehozása és fenntartása?
Az áruház kialakításának és fenntartásának nincs külön költsége. Az a regisztrációval együtt jár minden partnerünknek.
19. Milyen fizetési lehetőségek léteznek csatlakozáskor és a későbbi vásárlások során?
Az alábbi fizetési módozatok preferálja a dōTERRA regisztráció és termékvásárlás esetén:
20. Garancia van a termékekre?
Igen, van garancia a termékekre. Ezt a webáruházon keresztül, vagy az ügyfélszolgálat segítségével lehet érvényesíteni.
21. Ha valami problémám adódik, akkor kivel es milyen módon vehetem fel a kapcsolatot?
Lehőcz Rudolf
Mobil: +36 / 70 / 338-4149
E-mail:
Ha nem tudom felvenni a telefont, akkor visszahívlak, amint lehetőségem van rá.
Az e-mail-ekre általában este tudok válaszolni.