Lehőcz Rudolf E.V., Budapest

Gyakran Ismétlődő Kérdések

  1. Hogyan lehetek a dōTERRA partnerközösségének tagja?
  2. Mennyibe kerül a csatlakozás?
  3. Mit kapok cserébe csatlakozáskor befizetett összegért?
  4. Milyen jogokat kapok csatlakozáskor?
  5. Mi az LRP hűségprogram?
  6. Van-e időszakos megújítási kötelezettség?
  7. Milyen kedvezményeket kapok a csatlakozásomért cserébe?
  8. Miért nem lehet üzletben ( pl. DM ) vásárolni?
  9. Hogyan kapom meg a megvásárolt termékeket?
  10. Van-e havi kötelező vásárlási limit?
  11. Mi a PV?
  12. Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeimet es mennyibe kerül a szállítás?
  13. Milyen típusú termékeket tudok beszerezni az áruházban?
  14. Milyen betegségekre ajánlanak gyógyszereket?
  15. És valóban csak természetes anyagokat tartalmaznak az esszenciális olajok?
  16. Milyen módszerekkel állítják elő az esszenciákat?
  17. Valóban lesz egy saját webáruházam?
  18. Mennyibe kerül az áruház létrehozása és fenntartása?
  19. Milyen fizetési lehetőségek léteznek csatlakozáskor és a későbbi vásárlások során?
  20. Garancia van a termékekre?
  21. Ha valami problémám adódik, akkor kivel es milyen módon vehetem fel a kapcsolatot?

1. Hogyan lehetek a dōTERRA partnerközösségének tagja?

Regisztrációval lehetsz a dōTERRA közösségének tagja. Ehhez a dōTERRA több regisztrációs csomagot állított össze, annak megfelelően, hogy milyen igényeid lehetnek. Minden csomag több esszenciális olajat és egyéb kiegészítő terméket is tartalmaz.

Az alábbi regisztrációs csomagok közül választhatsz:

    • Family Essentials (Családi csomag)
    • Kid’s Collection (Gyerek kollekció)
    • AromaTouch Diffused (AromaTouch csomag diffuzerrel)
    • Daily Habits (Napi szokások csomag)
    • Home Essentials (Otthoni csomag)
    • Cleanse & Restore (Méregtelenítő csomag)
    • Natural solutions (Természetes megoldások)
    • Essential Oil Collection Kit (Esszenciális olaj kollekció csomag)
    • Bussiness Leader (Üzletvezetői csomag)

2. Mennyibe kerül a csatlakozás?

A csatlakozáshoz többféle csomagot állított össze a dōTERRA. Ezek közül választhatod azt, ami a legjobban megfelel az igényeidnek. A csomagok különböző árakon vehetők meg. Tartalmaznak termékeket és dokumentációkat. A legkisebb csomag ára kb. 146 €, aminek tartalma 10 db 5 ml-es esszenciális olaj, valamint dokumentáció.
A csomagokban lévő termékek értéke, minden esetben nagyobb, mint a csomag ára és még további ajándék is jár hozzá.
Létezik egy olyan belépési lehetőség is, ahol nem kell csomagot venni csak a csatlakozási díjat kell befizetni, valamint egy darab(!) olajat kell vásárolni. Ezzel a belépési lehetőséggel látszólag nyersz, de a belépési díj, ami 25 €, kidobott pénz, mert azért semmilyen terméket nem kapsz.

3. Mit kapok cserébe csatlakozáskor befizetett összegért?

Olajokat, egyéb olajalapú termékeket, és egyéb eszközt kapsz a csatlakozáskor befizetett összegért.
Mindez attól függ, hogy melyik csomagot választottad.

4. Milyen jogokat kapok csatlakozáskor?

Regisztráció után a termékeket nagykereskedelmi áron tudod megvásárolni. Ez azt jelenti, hogy azonnal 25 %-al olcsóbban tudsz vásárolni a webáruházunk termékeiből.

5. Mi az LRP hűségprogram?

Az LRP hűségprogram egy olyan lehetőség, amivel plusz ajándékokhoz juthatsz és levásárolható termékpontokat gyűjthetsz össze.
Amennyiben bejelentkeztél a hűségprogram alá, akkor lehetőséged van arra, hogy termékpontokat gyűjts a vásárlásaid során. Ennek mennyisége a vásárlás bizonyos százaléka lesz. A százalékérték 10 %-ról indul és 1 év elteltével eléri a 30 %-ot. Tehát majdnem az egy harmadát visszakaphatod a vásárolt termékeknek.
Ezzel együtt lehetőséged lesz arra, hogy bizonyos feltételek teljesülése mellett a hónap olaját, - ami mindig más és más, - ajándékba megkapd.

6. Van-e időszakos megújítási kötelezettség?

Igen, van megújítási költség. Ez évente kerül kiszámlázásra, az aktuális rendeléssel együtt. Ennek ára 25 €. Azonban a dōTERRA a megújítási díj kiszámlázásával egyidőben egy ajándék olajat helyez a csomagba, aminek ára magasabb, mint a megújítás díja.

7. Milyen kedvezményeket kapok a csatlakozásomért cserébe?

Az alábbi kedvezményeket kaphatod, amikor csatlakozol a dōTERRA céghez:

    • Azonnali 25 %-os kedvezmény, mivel a regisztráció után nagyker áron tudsz vásárolni termékeket.
    • Az LRP programhoz való csatlakozással jogot szereztél arra, hogy a vásárlásaid után visszatérítéseket kapj pontokban, amit azután levásárolhatsz ingyenes termékekre. A pontvisszatérítés 10 %-tól indul és egészen 30 %-ra is felmehet.
    • Havi 125 PV értékű vásárlás esetén átveheted a hónap olaját, amit ajándékba ad a dōTERRA.
    • Szokott 200 PV-s promóció is lenni, ami azt jelenti, hogy 200 PV-s vásárlás esetén egy nagyobb értékű olajat kapsz ajándékba.
    • Lehetőséged van egy olajat 10 % árengedménnyel megvásárolni.

8. Miért nem lehet üzletben ( pl. DM ) vásárolni?

Azért nem lehet üzletben vásárolni, mert ahhoz, hogy hatékonyan és biztonságosan használhassad a termékeket egy wellness tanácsadó segítségére van szükséged. Ő az, aki elmagyarázza, hogy melyik olajat, hogyan és mire használhatod. Esetenként tanácsot tud adni arra is, hogy melyik olajat használhatod a meglévő kihívásaid kezelésére. Ugyanúgy, ahogy egy bonyolultabb gép kezeléséhez is először olyan segítségét kérsz, aki már rutinnal használni tudja azt.

9. Hogyan kapom meg a megvásárolt termékeket?

A megvásárolt termékeket a DPD futárszolgálat szállítja házhoz. A kiszállítás díja 7 euró + ÁFA, amiből a nettó 7 eurót hűségpontok formájában jóváírja Neked a dōTERRA. Én még soha nem hallottam, hogy szállítási díjat jóváírt volna egy kereskedő vásárlás esetén! Gondolom ezzel Te is így vagy.

10. Van-e havi kötelező vásárlási limit?

Nincs kötelező havi vásárlás, ha nem akarsz hűségpontokat gyűjteni, vagy egyéb visszatérítést szerezni.
Ha az LRP visszatérítésben már 10 %-nál magasabb százalékon vagy, akkor legalább havi 1 PV-s vásárlást érdemes elkészíteni, ahhoz, hogy ne vesszenek el a már összegyűjtött pontjaid és ne essen vissza a visszatérítés százalékod.
Ha lealább havi 50 PV értékben vásárolsz, akkor az LRP visszatérítésed %-a tovább növekedhet.
Ezekről részletesen azzal az emberrel érdemes beszélned, aki meghívott ebbe a vállalkozásba.

11. Mi az a PV?

A PV (Personal Volume) egy nemzetközi elszámoló egység. Erre azért van szükség, mert a dōTERRA vállalat sok országban jelen van, és az elszámolásokhoz szükség van egy egységes mértékre. A dōTERRA-val kapcsolatban álló országok száma egyre csak növekszik, a legeltérőbb környezetből és ezért még inkább látszik a PV szükségessége.

12. Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeimet es mennyibe kerül a szállítás?

A megrendelt termékeket általában pár napon belül megkapod. A maximum 1 hét, bár én még 3 napnál többet nem vártam a csomagomra.
A szállítás díja 7 € + ÁFA, amiből a nettó 7 €-t hűségpont formájában visszatéríti a dōTERRA.

13. Milyen típusú termékeket tudok beszerezni az áruházban?

  • Étrendkiagészítők
  • Esszenciális olajok
  • Tisztítószerek
  • Kozmetikumot
  • Érzelmi olajok
  • Testápoló
  • Olajkeverékek
  • közel 300 különféle olaj, vagy olajalapú termék az, amihez hozzá lehet jutni. És mindig megjelennek újabb termékek.

14. Milyen betegségekre ajánlanak gyógyszereket?

Az esszenciális olajok NEM gyógyszerek. Ezek a termékek a prevencióban tudnak nagymértékben segíteni. Nem gyógyítanak, hanem megerősítik a szervezetet, az immunrendszert és a szervezet megerősített immunrendszere révén segítenek visszaállítani az egészséges állapotot.

15. Valóban csak természetes anyagokat tartalmaznak az esszenciális olajok?

Igen, valóban csak természetes anyagokból állnak az esszenciális olajok. A dōTERRA cég termékei nem tartalmaznak mesterséges és vegyi, szintetikus anyagokat.
Kizárólag olyan anyagokkal dolgoznak, amelyeket a természet bocsát a rendelkezésünkre, amiket a csodálatos virágok, a hatalmas fák, a pillekönnyű levelek és a rendkívül erős gyökerek tartalmaznak és adnak át nekünk.
Fogadjuk szeretettel és használjuk hatékonyan ezeket az ajándékokat.

16. Milyen módszerekkel állítják elő az esszenciákat?

Két módszert használnak az olajok kinyeréséhez a növényekből. Attól függően, milyen növényről beszélünk, ez lehet hidegen sajtolás, vagy gőzdesztilláció.

17. Valóban lesz egy saját webáruházam?

Igen! Ebben az áruházban tudod megvásárolni a szükségesnek ítélt olajokat, illetve minden egyéb terméket.

18. Mennyibe kerül az áruház létrehozása és fenntartása?

Az áruház kialakításának és fenntartásának nincs külön költsége. Az a regisztrációval együtt jár minden partnerünknek.

19. Milyen fizetési lehetőségek léteznek csatlakozáskor és a későbbi vásárlások során?

Az alábbi fizetési módozatok preferálja a dōTERRA regisztráció és termékvásárlás esetén:

    • bankkártyás
    • banki átutalás

20. Garancia van a termékekre?

Igen, van garancia a termékekre. Ezt a webáruházon keresztül, vagy az ügyfélszolgálat segítségével lehet érvényesíteni.

21. Ha valami problémám adódik, akkor kivel es milyen módon vehetem fel a kapcsolatot?

Lehőcz Rudolf
Mobil: +36 / 70 / 338-4149
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ha nem tudom felvenni a telefont, akkor visszahívlak, amint lehetőségem van rá.
Az e-mail-ekre általában este tudok válaszolni.

Cookie-kat használunk

Weboldalunkon cookie-kat használunk. Ezek egy része nélkülözhetetlen az oldal működéséhez, míg mások az oldal és a felhasználói élmény javítását segítik (követő cookie-k). Ön eldöntheti, hogy engedélyezi-e a sütiket vagy sem. Felhívjuk figyelmét, hogy ha elutasítja őket, előfordulhat, hogy nem fogja tudni használni a webhely összes funkcióját.